Bestellen

 

Bestellen bij To Be Dressed

Als je voor de eerste keer een bestelling wilt plaatsen bij To Be Dressed, dan zal je je eerst moeten registeren met jouw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord. Klik hier om een account aan te maken.

Het is zeer eenvoudig om bij To Be Dressed een bestelling te plaatsen. Volg onderstaand stappenplan en je bestelling komt zo spoedig mogelijk jouw kant op:

Stap 1: Zoek één of meerdere artikelen uit en plaats ze in je winkeltas

  • Zorg dat je hebt ingelogd met Mijn account. Zonder een account en ingelogd te zijn is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen bij To Be Dressed.
  • Ga naar het artikel van je keuze, selecteer de juiste maat, kleur en aantal en klik op de knop: 'Leg in winkeltas'.
  • Je kunt meerdere artikelen in je winkeltas plaatsen middels de hierboven beschreven methode. Heb je alle artikelen van jouw keuze in je winkeltas geplaatst, dan klik je op het winkeltasje rechts bovenaan de pagina. Je krijgt een overzicht van je winkeltas en kunt naar wens nog zaken wijzigen. Dit kan de maat van een artikel zijn maar je kunt ook artikelen toevoegen of verwijderen.
  • Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop 'Bestellen'

Stap 2. Leveringsinformatie

  • Controlleer je bestelling. Eventueel kan je het bezorgadres aanpassen.
  • Wanneer je je bestelling definitief wilt maken klik je op 'definitief bestellen'
  • Let op: To Be Dressed biedt artikelen aan van meerdere leveranciers. Indien je meerdere artikelen besteld kan het zijn dat je deze op verschillende momenten ontvangt. Indien je artikelen bestelt die afkomstig zijn van meerdere leveranciers, dan wordt dit duidelijk weergegeven in het bestelproces.

Stap 3. Betaalwijze en je bank kiezen

To Be Dressed biedt de mogelijkheid om de betaling te voltooien via iDEAL, Mastercard, Maestro, Mister Cash en/of V-Pay. Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden klik hier

Kies de optie van betalen van jouw keuze en volg vervolgens de instructies om de betaling af te ronden.

Stap 4. Bestelling afronden

  • Bedankt voor je bestelling.
  • Nadat je je bestelling hebt geplaatst ontvang je een orderbevestiging op het e-mailadres waarmee je bent in geschreven op je To Be Dressed account.
  • Heb je na je bestelling geen bevestiging ontvangen dan kan het zijn dat de betaling niet goed is binnengekomen en dat de bestelling daarom niet is geaccepteerd. Je bestelling heeft dan de status 'In afwachting' of 'Geannuleerd'. Neem hierbij even contact op met onze klantenservice.
     

Je bestelling volgen

De actuele status van je bestellingen kun je volgen via je Mijn Account. Is de status van je bestelling onderstreept, dan kun je er op klikken voor meer informatie.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst op To Be Dressed, dan ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging inclusief factuur in je opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van de door jouw bestelde artikelen. Zodra het pakket is overgeleverd aan PostNL, dan ontvang je een nieuwe e-mail met daarin de track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. Als je op de link in de e-mail klikt of dit nummer invult op de website van PostNL pakketten, kan je zien waar je pakket zich bevindt in het bezorgtraject. Geretourneerde artikelen kunnen NIET worden gevolgd via je To Be Dressed Account. Voor meer informatie over het retourneren van artikelen klik hier.
 

Je bestelling annuleren

Wanneer je je bestelling hebt geplaatst en betaald dan is de bestelling definitief. Als de bestelling is geplaatst op de website, komen de artikelen gelijk in het leveringstraject van To Be Dressed terecht. Annulering van de bestelling is dan niet meer mogelijk.

Wanneer je de bestelling ontvangt en je bent onverhoopt niet tevreden met je aankoop, dan kun je deze eventueel altijd naar het juiste adres retour sturen. Klik hier voor meer informatie over het retour sturen van artikelen.
 

Je bestelling is niet leverbaar

Ondanks dat wij in samenwerking met onze winkeliers altijd streven naar een up-to-date voorraad kan het altijd voorkomen dat een artikel helaas niet leverbaar is. In dat geval zullen we eerst kijken of het bestelde artikel geleverd kan worden door een andere winkelier. Mocht dit niet lukken dan zullen we je order moeten annuleren. Je krijgt hier per e-mail dan bericht over en je complete aankoopbedrag wordt diezelfde dag nog terug overgemaakt. Deze terugbetaling wordt via dezelfde creditcard of betalingsmethode uitgevoerd die je hebt gebruikt voor je oorspronkelijke aankoop.

Daarbij krijg je tevens een persoonlijke kortingscode ter waarde van 5,00 euro ter compensatie voor je volgende aankoop.