Betalen & Geldzaken


To Be Dressed respecteert jouw privacy gegevens en zal deze niet gebruiken voor andere doeleinden of verstrekken aan derden. Voor meer informatie over het privacybeleid klik hier.
 

Betaalmethoden

Wanneer je een bestelling bij ons plaatst kun je zonder toeslag gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL
  • Bancontact Mister Cash 
  • Giropay


Betaling via creditcard is mogelijk tegen een kleine toeslag van € 4,95;

  • Mastercard
  • Maestro
  • Visa


Ook achteraf betaling is bij ons mogelijk met een kleine toeslag van € 2,95 middels de volgende betaalmethode;

  • Billink
     

iDEAL is voor Nederlandse betalingen de meest gebruikte betaalmethode. iDEAL betekent dat je het gevraagde bedrag bij het plaatsen van je bestelling online betaalt in de beveiligde omgeving van je eigen bank. Betalingen middels Creditcard worden altijd binnen een beveiligde omgeving afgehandeld en hierbij wordt altijd gebruik gemaakt van 3D Secure.

Bij achteraf betalingen middels Billink ontvang je een factuur en dien je deze binnen 14 dagen te voldoen conform de algemene voorwaarden.

Verwerking van je betalingen

Betalingen via iDEAL, Mister Cash en Giropay worden altijd direct verwerkt. Betaling middels een creditcard en/of Billink kunnen iets langer duren.
 

Betalen vanuit het buitenland

Het is mogelijk om artikelen direct in het buitenland te laten bezorgen. Je kunt deze bestellingen dan betalen middels Mister Cash, Giropay en/of Creditcard. Wij bezorgen de bestellingen in de volgende landen (bezorgkosten € 9,95):

  • België
  • Duitsland


Om je bestelling te laten bezorgen in het buitenland, kun je je eigen adres invoeren bij het aanmaken van een account. De betaalmethoden die wij bieden voor verzending naar België en Duitsland, zijn Bancontact Mistercash, Mastercard, Maestro, Giropay en Visa creditcard. Na betaling wordt de bestelling zo spoedig mogelijk naar België of Duitsland verzonden en kun je je pakket volgens middels de Track&Trace code die ontvangt in de mail waarin de verzending wordt bevestigd.
 

Orderoverzicht

Door in te loggen op Mijn account heb je een actueel overzicht van je bestellingen en betalingen. In dit overzicht kan je ook zien of artikelen die je retour hebt gestuurd, zijn verwerkt. Deze artikelen krijgen de status: 'retour verwerkt'. Nadat de status 'retour verwerkt' is aangepast op je account, wordt het betaalde bedrag binnen uiterlijk 10 werkdagen teruggestort.