Bezorgen

 

Logistieke partner

De verzending van artikelen van To Be Dressed wordt verzorgd door PostNL. Retourzendingen kun je afgeven bij een nabijgelegen PostNL agentschap of andere logistieke vervoerder. Voor meer informatie over het retour zenden van artikelen klik hier.

PostNL levert ook op postbusadressen mits de pakketten niet zwaarder zijn dan 12 kilo.
 

Thuisbezorgen

Alle bestelde artikelen op www.to-be-dressed.nl worden op het opgegeven afleveradres afgeleverd. Het is op dit moment niet mogelijk om artikelen af te halen bij een PostNL servicepunt of om een afleveringafspraak te maken voor de bezorging van een artikel. Dit kan eventueel wel met de app van PostNL: Mijn pakket.

Het is mogelijk om artikelen direct in het buitenland te laten bezorgen (bezorgkosten € 9,95), maar alleen in de volgende landen:

  • België
  • Duitsland

De kosten voor verzending naar het buitenland zijn €9,95. Om je bestelling te laten bezorgen in het buitenland, kun je je eigen adres invoeren bij het aanmaken van een account. De betaalmethode die wij hiervoor bieden zijn Mastercard, Maestro, Mister Cash, V-Pay & VISA. Na betaling wordt de bestelling zo spoedig mogelijk naar België of Duitsland verzonden en kun je je pakketje volgens middels de Track&Trace code die ontvangt in de mail waarin de verzending wordt bevestigd.

Wanneer je interesse hebt in een artikel en woont in een andere land als Nederland, België of Duitsland, dan kun altijd contact opnemen met onze klantenservice om de bestelling naar je woonplaats in het buitenland te laten verzenden. Je kunt je mail sturen naar: klantenservice@to-be-dressed.nl.
 

Levertijd van bestelling

Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging van je bestelling. Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL (doorgaans is dezelfde dag als waarop je je bestelling hebt geplaatst of de dag erna m.u.v. zondag), dan onvang je een nieuwe mail met een track & trace code waarmee je kunt zien waar je pakket zich bevindt in het bezorgtraject. Voor de track&trace informatie kun je op de link in je mail klikken of vul de code van je pakket in op de website van PostNL pakket. Je ontvangt je pakket altijd binnen vijf werkdagen maar doorgaans zal dit altijd binnen twee werkdagen zijn. De voortgang van je bestellingen kan je volgen in Mijn account. Bestellingen worden geleverd van maandag tot en met zaterdag door PostNL.

Let op: To Be Dressed biedt artikelen aan van meerdere leveranciers. Indien je meerdere artikelen besteld kan het zijn dat je deze op verschillende momenten ontvangt. Indien je artikelen bestelt die afkomstig zijn van meerdere leveranciers dan wordt dit duidelijk weergegeven gedurende het bestelproces.
 

Niet aanwezig op moment van bezorging

Wanneer PostNL het pakketje niet kan afleveren zal het standaard worden aangeboden bij de buren. Als dit niet mogelijk is dan krijg je van de chauffeur een bericht met een 'Niet-thuis-code'. Met deze code kan je op de website MijnPakket een keuze maken voor een tweede pakketbezorging, bijvoorbeeld bij de buren of op een ander adres.

Indien je geen keuze maakt voor een tweede pakket bezorging dan wordt je pakket de volgende werkdag bij je bezorgd. Wanneer zowel jijzelf als de buren bij de tweede aanbieding van het pakket niet thuis zijn, kan je met het bericht van de chauffeur je pakket ophalen bij het aangegeven PostNL Postkantoor. Je hebt hiervoor drie weken de tijd, daarna gaat de zending terug naar de winkelier die het pakket heeft verzonden.
 

Afleverbon

Let op! Bewaar de afleverbon/ factuur goed voor eventuele latere behoefte. Dit is tevens de bon die je dient te gebruiken bij het retour sturen van artikelen.
 

Verzendkosten

Op je bestellingen kunnen verzendkosten van toepassing zijn. Dit wordt duidelijk weergegeven wanneer je een bestelling plaatst op www.to-be-dressed.nl. Retourzendingen zijn altijd voor eigen rekening.

Let op: To Be Dressed biedt artikelen aan van meerdere winkeliers uit Nederland. Indien je meerdere artikelen bestelt en deze vervolgens retour wilt sturen kan dit betekenen dat je meerdere pakketjes moet versturen en dus meerdere keren verzendkosten dient te betalen. Indien je artikelen bestelt die afkomstig zijn van meerdere winkeliers, dan wordt dit duidelijk weergegeven in je winkeltas en gedurende het bestelproces.
 

Foutieve levering

Indien je artikelen hebt ontvangen die je niet hebt besteld, dan moet je deze aanmelden volgens een retour in onze webshop in je eigen To Be Dressed account en vervolgens retourneren naar de desbetreffende winkelier. Het retouradres verschijnt in je account zodra de melding van het retourneren is gemaakt. Vervolgens raden wij je aan om in de webshop te kijken of het juiste betreffende artikel nog verkrijgbaar is. Indien het artikel nog verkrijgbaar is, raden wij je aan het artikel direct te bestellen, zeker wanneer de voorraad gering is.

Foutieve leveringen kunnen retour worden gestuurd naar de winkelier. Na ontvangst van je retourzending zal de status van het artikel op je account zo snel mogelijk worden aangepast naar ‘retour verwerkt’. Nadat deze status is aangepast, ontvangt je binnen 10 werkdagen het totaalbedrag (inclusief de eventuele betaalde betaal - en verzendkosten) terug op je rekening.

Voor meer informatie over het retourneren van artikelen klik hier.
 

Verkeerde levering

Het kan gebeuren dat je per ongeluk een artikel in een verkeerde maat of kleur ontvangt. Wanneer je artikel(en) in een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen dan moet je deze aanmelden volgens een retour in onze webshop in je eigen To Be Dressed account en vervolgens retourneren naar de desbetreffende winkelier. Het retouradres verschijnt in je account zodra de melding van het retourneren is gemaakt. Vervolgens raden wij je aan om in de webshop te kijken of het juiste betreffende artikel nog verkrijgbaar is. Indien het artikel nog verkrijgbaar is, raden wij je aan het artikel direct te bestellen, zeker wanneer de voorraad gering is.

Als je een nieuwe bestelling plaatst om je verkeerde artikel(en) te vervangen, houdt er dan rekening mee dat je ook je nieuwe bestelling vooraf dient te betalen met iDEAL. To Be Dressed kan helaas de bestellingen niet met elkaar verrekenen. Na ontvangst van je retourzending zal de status van het artikel op je account zo snel mogelijk worden aangepast naar ‘retour verwerkt’. Nadat deze status is aangepast, ontvangt je binnen 10 werkdagen het totaalbedrag (inclusief de verzendkosten) op je rekening.

Wanneer je de tweede keer nogmaals één of meerdere artikelen hebt ontvangen in een verkeerde maat of kleur, kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@to-be-dressed.nl.
 

Levering niet ontvangen

  1. Controleer of je een ontvangstbevestiging hebt gekregen
  2. Controleer de Track & Trace code die in de e-mailbevestiging van verzending staat
  3. Kun je op basis van bovenstaande punten niet achterhalen waar je bestelling is gebleven? Neem dan contact op met de klantenservice van To Be Dresed via klantenservice@to-be-dressed.nl