FAQ

Ik wil iets bestellen maar mijn maat staat er niet tussen?

Mocht je maat niet beschikbaar zijn in de webshop dan is deze helaas uitverkocht. Hou vooral onze webshop goed in de gaten want iedere dag komen er weer nieuwe artikelen bij.
 

Ik wil iets bestellen maar ik kan mijn maat niet selecteren?

Wanneer de maat er niet bijstaat, dan is deze uitverkocht! Wanneer de maat niet geselecteerd kan worden als technisch probleem, dan heeft u waarschijnlijk een zeer oude browser in gebruik (Bijv: Internet Explorer) die niet meer wordt ondersteund. Ons advies is dan om bijvoorbeeld Google Chrome te installeren of om een bestelling te plaatsen met een ander device (laptop, iPad of telefoon). 
 

Ik wil meerdere artikelen bestellen maar zie dat ik meerdere keren verzendkosten moet betalen?

Onze webshop wordt gedragen door honderden winkeliers uit het hele land. Je bestelling wordt dan ook direct geleverd vanuit een fysieke winkel en daardoor kan het voorkomen dat je meerdere keren verzendkosten moet betalen. Iedere winkelier bepaalt zelf de verzendkosten voor zijn/haar artikelen en je ontvangt in dat geval ook meerdere afzonderlijke pakketjes en Track&Trace codes.
 

Kan ik ook middels een directe overschrijving betalen voor mijn bestelling?

Wij bieden een hele reeks aan betaalmogelijkheden aan zoals: iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact Mister Cash, V-Pay & Visa. Het is helaas niet mogelijk om het bedrag middels een losse overschrijving aan ons over te maken.
 

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb (nog) geen bevestiging per mail gehad?

Als de betaling goed is gegaan dan staat de order op 'In behandeling' in je account en is de bevestiging per email naar je toegestuurd. Je bevestiging per email kun je dan waarschijnlijk in de SPAM map vinden. Zo niet, dan is er wellicht een spelfout gemaakt in het emailadres (dit kun je zelf aanpassen in je account of stuur een mail naar klantenservice@to-be-dressed.nl).
 

Ik heb een bestelling geplaatst maar deze is nog niet afgehandeld. Wat is de status?
 

  • In behandeling

De order is nog in behandeling bij de desbetreffende winkelier. We houden je op de hoogte.

  • In afwachting van besluit

Er is een probleem met de levering. Er wordt gezocht naar een oplossing om deze alsnog uit te leveren. We houden je op de hoogte van de voortgang.

  • Niet geleverd

De desbetreffende winkelier kon helaas je bestelling niet leveren. Hierover heb je per email bericht gehad.

  • Geannuleerd

Je bestelling is niet goed doorgekomen en is niet betaald. Probeer het nogmaals.

  • In afwachting

Je bestelling is niet goed doorgekomen en is nog niet betaald. Wij adviseren je om even af te wachten en als de status niet veranderd, om het nogmaals te proberen.
 

De status van mijn order is ‘Voltooid’ maar ik heb nog niets binnen?

Je order is hier volledig verwerkt en is inmiddels in het verzendproces van PostNL. Middels de Track&Trace code kun je nagaan waar je pakket zich bevindt. Deze heb je per email ontvangen van ons.
 

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar wil deze retourneren. Hoe doe ik dat?

  • Log in op je eigen To Be Dressed account (of ga naar www.to-be-dressed.nl en klik rechtsbovenin op 'mijn account')
  • Je komt dan in jouw persoonlijke dashboard terecht. Klik hier op 'Mijn retouren'.
  • Hier kun je middels de oranje button jouw artikel retour melden. Let op: dit dient per besteld artikel te gebeuren!
  • Na het retour melden verschijnt het retouradres van de winkel waar het artikel direct naartoe gestuurd moet worden
  • Je kunt het artikel vervolgens retoursturen via een PostNL punt of een andere vervoerder.
     

Ik wil een artikel retourneren, maar kan deze niet aanmelden in mijn To Be Dressed account?

Waarschijnlijk is de retourtermijn van 14 dagen verstreken. Mocht dit niet zo zijn stuur dan een email naar onze klantenservice.
 

Moet ik de retourzending zelf betalen?

De retourkosten zijn voor eigen rekening en dient u direct te betalen bij een PostNL punt (of van andere vervoerder).
 

Wat gebeurt er met mijn retour nadat ik die heb aangemeld en heb verzonden naar de winkel?

Zodra de desbetreffende winkelier je retour heeft ontvangen dan zal deze worden nagekeken of deze ongedragen en onbeschadigd is. Hierna zal je retour worden geaccordeerd en zal het bedrag Na bevestiging van ontvangst van het retour gezonden artikel, zal het betaalde bedrag (inclusief evenuteel gemaakte verzend -en betaalkosten), altijd uiterlijk binnen 10 werkdagen teruggestort worden op het rekeningnummer dat je hebt opgegeven.
 

Kan ik ook een artikel ruilen?

Helaas kunnen we geen artikelen ruilen voor een andere maat of kleur. Je kunt het beste het artikel retour sturen en de nieuwe kleur en/of maat opnieuw bestellen in de webshop. Mede doordat wij werken met honderden winkeliers is ruilen niet mogelijk.
 

Ik heb een klacht. Hoe kan ik dit aan jullie melden?

Het is altijd vervelend als er iets fout is gegaan. Je kunt je klacht aanmelden in je eigen To Be Dressed account zoals je ook een retour kunt aanmelden. Deze wordt dan zo snel mogelijk in behandeling genomen door de desbetreffende winkelier. Je kunt hierbij eventueel een foto meesturen van de klacht en vervolgens chatten met de desbetreffende winkelier.
 

Ik heb een ‘verkeerd’ artikel ontvangen (niet de juiste maat/kleur/aantal)

Excuus voor het ongemak! Wij zullen de betreffende winkelier hierop aanspreken. Je kunt het verkeerde artikel gewoon retoursturen en uiteraard zullen wij de retourkosten ook vergoeden. Graag deze opmerking meegeven in het opmerkingenveld van je retour.
 

Mijn bestelling wordt niet geleverd. Wat gebeurt er met mijn geld?

De retourbetaling is al direct verwerkt en het geld zal dus één dezer dagen terug op de rekening staan. Afhankelijk van de verschillende banken kan dit een paar dagen duren.
 

Ik zie een artikel in jullie webshop die elders goedkoper is. Kunnen jullie hier nog wat aan doen?

Onze prijzen zijn vast en worden bepaald door alle individuele winkeliers zelf. Stuur een email naar onze klantenservice met je gegevens inclusief informatie over het desbetreffende artikel en wij zullen dan in overleg treden met de desbetreffende winkelier.
 

Mijn retour is niet akkoord bevonden. Hoe kan dit?

De desbetreffende winkelier controleert de retour altijd op juistheid en correctheid. Waarschijnlijk is het artikel niet terug ontvangen zoals deze verstuurd is of op verzoek geruild voor een andere maat/kleur.
 

Ik wil een retour aanmelden maar de shop/ invulveld accepteert mijn IBAN rekeningnummer niet?

Heb je geen spaties ingevoerd en alle cijfers & letters correct ingevoerd? Let in ieder geval even op de volgende punten;

  • Geef je IBAN nummer op zonder spaties, dus: NL36INGB0005981271 (vergeet hierbij niet de 'nul' voor je rekeningnummer te zetten)
  • Ververs de pagina van To Be Dressed en probeer het nogmaals
  • Leeg de 'Cache' van je internet browser. Hier heeft je computer de 'foute' invoer van de vorige keer opgeslagen en zal dit dan steeds weer gebruiken bij een nieuwe invoer van uw IBAN nummer. Als je deze leegt dan begin je weer met een schone lei.

Mocht het hierna nog steeds niet lukken? Stuur een bericht naar onze klantenservice en wij zullen hier uitzoeken waar dit aan kan liggen.
 

Wat is de levertijd?

Doorgaans wordt je order altijd binnen 2 werkdagen overgedragen aan PostNL.
 

Kan ik een artikel reserveren?

Het is helaas niet mogelijk een artikel te reserveren.
 

Kunnen jullie mij op de hoogte stellen als een artikel weer beschikbaar komt?

Stuur een email naar onze klantenservice en wij zullen je gegevens noteren. Maar hou vooral zelf onze shop altijd goed in de gaten want iedere dag komen er weer nieuwe items bij.
 

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Helaas is dit op dit moment niet mogelijk.
 

Kan ik het artikel komen passen?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben de artikelen niet zelf op voorraad en alle artikelen liggen in de winkels die verspreid zijn door het hele land.
 

Uit welke winkel komt het artikel?

Wij kunnen helaas geen winkels vermelden ivm de privacy.
 

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Wij verzenden naar België, Duitsland en uiteraard Nederland. De kosten voor verzending naar België en Duitsland zijn €9,95.