Zelf Service


Mijn account


Een account aanmaken

Heb je nog geen eigen account? Maak een account aan met jouw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord.
 

De voordelen van je eigen account

Met je eigen account heb je 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot jouw klantgegevens en regel je alles direct online:


Wat als je niet (opnieuw) kan inloggen?

Controleer of je het e-mailadres juist hebt ingevoerd. Krijg je de melding 'e-mailadres onbekend' dan betekent dit vaak dat je nog geen account hebt. Maak een account aan met jouw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord.

Krijg je de melding 'e-mailadres al in gebruik', dan is er al een account aangemaakt met jouw e-mailadres. Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je met jouw e-mailadres echt niet meer kunt inloggen, stuur dan een e-mail naar klantenservice@to-be-dressed.nl om je e-mailadres en wachtwoord op te vragen.


Ik kan niet uitloggen

Wanneer je bent ingelogd in je account kan je rechtsbovenin je account uitloggen. Kun je niet uitloggen? Verwijder dan eens je cookies bij internetopties. Kom je er niet uit, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@to-be-dressed.nl, zodat wij je kunnen helpen.


Verwijderen van Mijn account

Als je je account wilt verwijderen dien je dit aan te vragen via onze klantenservice via klantenservice@to-be-dressed.nl. Vergeet niet dat zonder een account het niet mogelijk is om bestellingen te plaatsen via To Be Dressed. Je verliest alle opgeslagen gegevens en overzichten van bestellingen en facturen wanneer je er voor kiest om je account te verwijderen.


Mijn gegevens wijzigen

Een adreswijziging kan je online doorgeven wanneer je bent ingelogd op Mijn account. Log in en je wijzigingen worden direct verwerkt. In mijn adresboek kun je je adressen wijzigen door op aanpassen te klikken. Tevens kun je hier extra adressen aanmaken.


Naam- en e-mail wijzigingen doorgeven

Je kunt in Mijn account je gegevens wijzigen. Dit doe je bij 'Mijn gegevens'. Je kunt hier direct je gegevens aanpassen door op verzenden te drukken.

 

Artikel zoeken

Gericht zoeken naar kleding en schoenen

De zoekmachine van To Be Dressed reageert op verschillende zoekcriteria. Vul je zoekwoord in de zoekbalk van de menubalk en alle relevante zoekresulaten zullen automatisch worden weergegeven. Populaire zoekcriteria zijn onder andere;  merk, soort artikel (trui, broek etc.) of sport. 


Je zoekopdracht verfijnen

Nadat je op de homepagina van de website van To Be Dressed een categorie hebt aangeklikt, bijvoorbeeld dames of heren, staat er aan de linkerkant van het scherm, een lijst met zoekfilters. Met deze filters kun je je zoekopdracht verfijnen door te zoeken op bijvoorbeeld maat, kleur, prijs etc. Het is mogelijk om meerdere filters met elkaar te combineren om je zoekopdracht zo specifiek mogelijk te maken.


Klacht melden

Wij doen ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Helaas kan het altijd voorkomen dat je toch een klacht hebt. Dan kun je deze direct aanmelden in je eigen account. Hier kun je direct aangeven om welke bestelling het gaat en eventueel een bijlage toevoegen. De desbetreffende winkelier zal de klacht dan zo snel mogelijk in behandeling nemen en met je in contact treden middels het klachten systeem van To Be Dressed.

Kom je er met de desbetreffende winkelier niet helemaal uit of wordt je klacht niet helemaal naar tevredenheid opgelost dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice;

To Be Dressed.nl B.V.
T.a.v. Afdeling klantenservice
Hogeweg 131
5301 LL Zaltbommel

Telefoonnummer: 026-372 37 88 (ma-vr: 7.00 tot 20.00 uur)

Email: klantenservice@to-be-dressed.nl

Indien je een fout aantreft op onze website dan willen wij dit heel graag weten. Stuur in dit geval ook een mail naar klantenservice@to-be-dressed.nl.

Alvast bedankt voor je genomen moeite.