Bestellen
- Bestellen bij To Be Dressed
- Je bestelling volgen
- Je bestelling annuleren
- Je bestelling is niet leverbaar
Bestellen bij To Be Dressed
Wil je later je account laten verwijderen? Geen probleem, stuur ons een e-mail en we regelen het voor je.
Stap 1: Zoek één of meerdere artikelen uit en plaats ze in je winkeltas
- Ga naar het artikel van je keuze, selecteer de juiste maat, het aantal stuks en klik op : 'Bestel nu'.
- Heb je alle artikelen van jouw keuze in je winkeltas geplaatst, dan klik je op het winkeltasje rechts bovenaan de pagina. Je krijgt een overzicht van de inhoud in je winkeltas en je kunt hier naar wens nog wijzigen en/of verwijderen.
- Alles in je winkeltas? Klik op de button: verder met bestellen.
Let op: To Be Dressed biedt artikelen aan van meerdere leveranciers. Indien je meerdere artikelen besteld kan het zijn dat je deze op verschillende momenten ontvangt. Indien je artikelen bestelt die afkomstig zijn van meerdere leveranciers, dan wordt dit duidelijk weergegeven in het bestelproces en in je winkeltas.
Stap 2. Betaalwijze en je bank kiezen
- Log in en al je gegevens worden voor je opgehaald.
- Shop zonder account en vul alle gegevens in.
- Maak een account aan.
- Kies je betaalmethode.
Bij To Be Dressed kun je betalen via iDEAL, Mastercard, Maestro, Visa, Paypal, Giropay en Billink. Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden klik hier. Nadat je op 'Plaats bestelling' hebt geklikt kom je in de betaalomgeving.
Stap 3. Bestelling afronden
- Controleer je bestelling en klik op: 'Plaats je bestelling'.
- Nadat je je bestelling hebt geplaatst en de betaling hebt afgerond ontvang je een orderbevestiging per e-mail.
- Geen bevestiging ontvangen? Check voor de zekerheid je spam-box. Is er iets niet goed gegaan met de betaling dan kun je dat checken in je persoonlijke To Be Dressed account* Je bestelling heeft de status 'In afwachting' of 'Geannuleerd'. Neem contact met ons op dan helpen we je verder.
*Heb je zonder account geshopt? Zonder account is het niet mogelijk de status van je bestelling online te checken. Maak alsnog een account aan of neem contact met ons op via ons contactformulier of bel ons op: 085 - 040 60 53.
Je bestelling volgen
*Heb je zonder account geshopt? Zonder account is het niet mogelijk de status van je bestelling online te checken. Maak alsnog een account aan of neem contact met ons op via ons contactformulier of bel ons op: 085 - 040 60 53.
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging inclusief factuur per e-mail. We houden je via e-mail op de hoogte van de levering.
Je bestelling annuleren
Wanneer je je bestelling geplaatst en betaald hebt, is de bestelling meteen definitief. Bestellingen worden direct doorgegeven aan de leverancier. Annulering van bestellingen is daarom niet meer mogelijk.
Wanneer je de bestelling ontvangt en je bent niet tevreden, dan mag je deze natuurlijk altijd retourneren. Klik hier voor meer informatie over het retour sturen van artikelen.
Je bestelling is niet leverbaar
Ondanks dat wij in samenwerking met onze leveranciers altijd streven naar een up-to-date voorraad kan het toch voorkomen dat een artikel helaas niet leverbaar meer is. In dat geval kijken we of het bestelde artikel geleverd kan worden door een andere leverancier. Lukt dat niet dan zullen we je order annuleren, per e-mail houden we je op de hoogte. Het betaalde bedrag wordt zo snel mogelijk naar je gecrediteerd op de rekening waarmee je hebt betaald.
We vinden het vervelend als een artikel niet meer leverbaar is. Daarom ontvang je per e-mail een persoonlijke kortingscode met een waarde van € 5,- euro voor een volgende aankoop op To Be Dressed.