Betalen & Geldzaken


To Be Dressed respecteert jouw persoons- & privé gegevens en zal deze niet gebruiken voor andere doeleinden of verstrekken aan derden. Voor meer informatie over het privacybeleid klik hier.
 

Betaalmethoden

Wanneer je een bestelling bij ons plaatst kun je zonder toeslag gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL
  • Bancontact/ MisterCash 
  • Giropay


iDEAL is voor Nederlandse betalingen de meest gebruikte betaalmethode. iDEAL betekent dat je het gevraagde bedrag bij het plaatsen van je bestelling online betaalt in de beveiligde omgeving van je eigen bank.

Betaling via creditcard is mogelijk tegen een kleine toeslag van €0,99. De betaling kan met de volgende kaarten;

  • Mastercard
  • Maestro
  • Visa


Betalingen middels creditcard worden altijd binnen een beveiligde omgeving afgehandeld en hierbij wordt altijd gebruik gemaakt van 3D Secure.

Ook achteraf betalen is bij ons mogelijk tegen een kleine vergoeding.

  • Achteraf betalen met Billink

Een toeslag van 1,99 moet op voorhand betaald worden met iDEAL. Na ontvangst van je bestelling betaal je alleen wat je wilt houden. Van Billink ontvang je een handige factuur, die je vervolgens binnen 14 dagen betaalt. Billink voert altijd een kredietwaardigheidscheck uit, lukt de betaling via Billink niet, check dan hier de voorwaarden.

Heb je vragen over je factuur bij Billink? Neem dan contact op met de klantenservice van Billink op telefoonnummer: 0900 - 04 000 31.

  • Achteraf betalen met Afterpay

Dit is mogelijk tegen een vergoeding van 1,99. Als AfterPay je bestelling accepteert, ontvang je zodra je bestelling is verzonden per e-mail een betaaloverzicht. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om de bestelling te betalen. Betaal je later, dan kan AfterPay kosten in rekening brengen. Wil je toch iets retourneren? Laat het AfterPay weten, dan pauzeren zij de betaling voor 10 dagen. Dit kun je eenvoudig via de app doen. Als je een deel van de bestelling terug stuurt ontvang je automatisch een betaalverzoek met het juiste bedrag.

Heb je vragen over de factuur of betaling via AfterPay, neem dan contact op met de klantenservice van AfterPay. Je kunt AfterPay bereiken via: 020 - 723 02 70 of download de AfterPay app. Voor meer informatie over AfterPay, de voorwaarden en veel gestelde vragen, zie Afterpay.

  • PayPal

Shop met een gerust gevoel! Wereldwijd betalen al meer dan 250 miljoen mensen met PayPal en via de PayPal App. Het PayPal privacy beleid geldt voor alle PayPal transacties en kun je teruglezen in hun privacy statement.

Hoe werkt PayPal?

  1. Open gratis een PayPal-rekening met slechts een paar gegevens.
  2. Koppel eenvoudig je bankrekening en creditcard, en bepaal zelf of je aankopen worden afgeschreven van je bankrekening, creditcard of PayPal-saldo.
  3. Gebruik je PayPal-inloggegevens, en voorkom dat je steeds opnieuw je financiële gegevens moet invoeren.

Gratis retoursturen? PayPal kan de retourkosten vergoeden als je je aankoop wilt terugsturen. Kijk hier voor meer informatie en de voorwaarden. 

Verwerking van je betalingen

Betalingen via iDEAL, Bancontact/ MisterCash en Giropay worden altijd direct verwerkt. Betaling middels een creditcard en/of Billink kunnen iets langer duren. Op al onze betalingen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.
 

Betalen vanuit het buitenland

Het is mogelijk om artikelen direct in het buitenland te laten bezorgen. Je kunt deze bestellingen dan betalen met Bancontact/ MisterCash, Giropay en/of Creditcard. Wij bezorgen de bestellingen in de volgende landen (bezorgkosten 4,95):

  • België
  • Duitsland


Na betaling wordt de bestelling zo spoedig mogelijk naar België of Duitsland verzonden en kun je je pakket volgens middels de Track&Trace code die ontvangt in de mail waarin de verzending wordt bevestigd.
 

Orderoverzicht

Door in te loggen in Mijn account* heb je een actueel overzicht van je bestellingen en betalingen. In dit overzicht kan je ook zien of artikelen die je retour hebt gestuurd, zijn verwerkt. Deze artikelen krijgen de status: 'retour verwerkt'. Nadat de status 'retour verwerkt' is aangepast op je account, wordt het betaalde bedrag binnen uiterlijk 10 werkdagen teruggestort.
 
* Zonder account is het niet mogelijk de status van je bestelling online te checken. Maak alsnog een account aan of neem contact met ons op via e-mail: [email protected] of bel ons op: 085 - 040 60 53.