Bezorgen

 

Logistieke partner

De verzending van je bestelling op To Be Dressed wordt doorgaans verzorgd door PostNL. Echter zijn er ook leveranciers die onder eigen contract verzenden met bijvoorbeeld DHL of DPD.

PostNL levert ook op postbusadressen mits de pakketten niet zwaarder zijn dan 12 kilo. Retourzendingen kun je afgeven bij een nabijgelegen PostNL agentschap of andere logistieke vervoerder naar keuze. Voor meer informatie over het retour zenden van artikelen klik hier.

Thuisbezorgen

Alle bestellingen geplaatst in onze webshop, www.to-be-dressed.nl, worden op het opgegeven afleveradres geleverd. Het is op dit moment niet mogelijk om artikelen af te halen bij een PostNL servicepunt of om een leveringsafspraak te maken. Bestellingen boven de 99,- worden gratis bij je bezorgd (binnen Nederland). Verzendkosten voor bestellingen onder de 99,- zijn voor Nederland 3,95 (per leverancier) en voor België en Duitsland 4,95 (per leverancier). 

Het is mogelijk om artikelen direct in het buitenland te laten bezorgen in de volgende landen:

  • België
  • Duitsland
     

Om je bestelling te laten bezorgen in het buitenland, kun je je eigen adres invoeren bij het aanmaken van een account. De betaalmethode voor een buitenland bestelling zijn Mastercard, Maestro, Mister Cash, V-Pay & VISA. Na betaling wordt de bestelling zo spoedig mogelijk naar België of Duitsland verzonden en kun je je pakketje volgen middels de Track&Trace code die ontvangt in de mail waarin de verzending wordt bevestigd.

Levertijd van bestelling

Nadat je een bestelling hebt geplaatst in onze webshop ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging van je bestelling. Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL (doorgaans is dat dezelfde dag als waarop je je bestelling hebt geplaatst of de dag erna m.u.v. zondag), ontvang je een e-mail met een Track&Trace code waarmee je kunt zien waar je pakket zich bevindt in het bezorgtraject. Voor de Track&Trace informatie klik je op de link in je mail of vul de code van je pakket in op de website van PostNL pakket.

Je ontvangt je pakket altijd binnen vijf werkdagen maar doorgaans zal dit binnen twee werkdagen zijn. De voortgang van je bestellingen kan je volgen in Mijn account*. Bestellingen worden geleverd van maandag tot en met zaterdag door PostNL.

*Heb je zonder account geshopt? Zonder account is het niet mogelijk de status van je bestelling online te checken. Maak alsnog een account aan of neem contact met ons op per mail: klantenservice@to-be-dressed.nl of bel: 085 - 040 60 53.

Let op: To Be Dressed biedt artikelen aan van meerdere winkeliers. Indien je meerdere artikelen besteld kan het zijn dat je deze op verschillende momenten ontvangt. Indien je artikelen bestelt die afkomstig zijn van meerdere leveranciers dan wordt dit duidelijk weergegeven gedurende het bestelproces.

Niet aanwezig op moment van bezorging

Wanneer PostNL, of een ander postbedrijf, het pakketje niet kan afleveren zal het standaard worden aangeboden bij de buren. Als dit niet mogelijk is dan krijg je van de chauffeur een bericht met een 'Niet-thuis-code'. Met deze code kan je op de website MijnPakket een keuze maken voor een tweede pakketbezorging, bijvoorbeeld bij de buren of op een ander adres.

Indien je geen keuze maakt voor een tweede pakket bezorging dan wordt je pakket de volgende werkdag bij je bezorgd. Wanneer zowel jijzelf als de buren bij de tweede aanbieding van het pakket niet thuis zijn, kan je met het bericht van de chauffeur je pakket ophalen bij het aangegeven PostNL Postkantoor. Je hebt hiervoor drie weken de tijd, daarna gaat de zending terug naar de leverancier die het pakket heeft verzonden.

Afleverbon

Let op! Bewaar de afleverbon/ factuur goed. Deze heb je onder andere nodig bij het retour sturen van artikelen.

Verzendkosten

Bestellingen boven de 99,- worden gratis bij je bezorgd (binnen Nederland). Verzendkosten voor bestellingen onder de 99,- zijn 3,95 (per leverancier) en voor België en Duitsland 4,95 (per leverancier). De kosten worden duidelijk weergegeven wanneer je een bestelling plaatst op www.to-be-dressed.nl en bij het betreffende artikel in de webshop. De kosten van een retourzending zijn altijd voor eigen rekening.

Let op: To Be Dressed biedt artikelen aan van meerdere leveranciers uit Nederland. Indien je meerdere artikelen bestelt en deze vervolgens retour wilt sturen kan dit betekenen dat je meerdere pakketjes moet versturen en dus meerdere keren retourkosten betaald. Betaal je met Paypal dan kun je deze retourkosten terugvragen. Indien je artikelen bestelt die afkomstig zijn van meerdere leveranciers, dan wordt dit duidelijk weergegeven in je winkeltas en gedurende het bestelproces.

Foutieve levering

Het is altijd vervelend als er iets fout is gegaan. Als je artikelen hebt ontvangen die je niet hebt besteld, meld dit in je To Be Dressed account* bij 'mijn klachten'. Je hebt hier de mogelijkheid om één of meerdere foto's te uploaden van het foutieve artikel dat je hebt ontvangen. Vervolgens zal de betreffende leverancier deze klacht in behandeling nemen en hier zo snel mogelijk op reageren.

*Heb je zonder account geshopt? Zonder account is het niet mogelijk om de klacht aan te melden bij de juiste leverancier. Activeer eenvoudig je account of neem contact met ons op per mail: klantenservice@to-be-dressed.nl of 085 - 040 60 53.

Levering niet ontvangen

  1. Controleer of je een ontvangstbevestiging hebt gekregen.
  2. Controleer de Track&Trace code die in de e-mailbevestiging van verzending staat.
  3. Kun je op basis van bovenstaande punten niet achterhalen waar je bestelling is gebleven? Neem dan contact op met de klantenservice van To Be Dressed via klantenservice@to-be-dressed.nl of bel ons op: 085 - 040 60 53.