Bezorgen
Logistieke partner
De verzending van je bestelling op To Be Dressed wordt doorgaans verzorgd door PostNL. Echter zijn er ook leveranciers die onder eigen contract verzenden met bijvoorbeeld DHL, GLS of DPD.
PostNL levert ook op postbusadressen mits de pakketten niet zwaarder zijn dan 12 kilo. Retourzendingen kun je afgeven bij een nabijgelegen PostNL agentschap of andere logistieke vervoerder naar keuze. Voor meer informatie over het retour zenden van artikelen klik hier.
Thuisbezorgen
Alle bestellingen geplaatst in onze webshop, www.to-be-dressed.nl, worden op het opgegeven afleveradres geleverd. Het is op dit moment niet mogelijk om artikelen af te halen bij een PostNL servicepunt of om een leveringsafspraak te maken. Bestellingen boven de 50,- worden gratis bij je bezorgd (binnen Nederland). Verzendkosten voor bestellingen onder de 50,- zijn voor Nederland 3,95 (per leverancier) en sommige leveranciers bezorgen altijd gratis. Voor België en Duitsland is de bijdrage 4,95 (per leverancier).
Het is mogelijk om artikelen direct in het buitenland te laten bezorgen in de volgende landen:
- België
-
Duitsland
Om je bestelling te laten bezorgen in het buitenland, kun je je eigen adres invoeren bij het aanmaken van een account. De betaalmethode voor een buitenland bestelling zijn Mastercard, Maestro, Mister Cash, V-Pay & VISA. Na betaling wordt de bestelling zo spoedig mogelijk naar België of Duitsland verzonden en kun je je pakketje volgen middels de Track&Trace code die ontvangt in de mail waarin de verzending wordt bevestigd.
Levertijd van bestelling
Nadat je een bestelling hebt geplaatst in onze webshop ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging van je bestelling. Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL (doorgaans is dat dezelfde dag als waarop je je bestelling hebt geplaatst of de dag erna m.u.v. zondag), ontvang je een e-mail met een Track&Trace code waarmee je kunt zien waar je pakket zich bevindt in het bezorgtraject. Voor de Track&Trace informatie klik je op de link in je mail of vul de code van je pakket in op de website van PostNL pakket.
*Heb je zonder account geshopt? Zonder account is het niet mogelijk de status van je bestelling online te checken. Maak alsnog een account aan of neem contact met ons op per mail: [email protected] of bel: 085 - 040 60 53.
Let op: To Be Dressed biedt artikelen aan van meerdere winkeliers. Indien je meerdere artikelen besteld kan het zijn dat je deze op verschillende momenten ontvangt. Indien je artikelen bestelt die afkomstig zijn van meerdere leveranciers dan wordt dit duidelijk weergegeven gedurende het bestelproces.
Niet aanwezig op moment van bezorging
Wanneer PostNL, of een ander postbedrijf, het pakketje niet kan afleveren zal het standaard worden aangeboden bij de buren. Als dit niet mogelijk is dan krijg je van de chauffeur een bericht met een 'Niet-thuis-code'. Met deze code kan je op de website MijnPakket een keuze maken voor een tweede pakketbezorging, bijvoorbeeld bij de buren of op een ander adres.
Indien je geen keuze maakt voor een tweede pakket bezorging dan wordt je pakket de volgende werkdag bij je bezorgd. Wanneer zowel jijzelf als de buren bij de tweede aanbieding van het pakket niet thuis zijn, kan je met het bericht van de chauffeur je pakket ophalen bij het aangegeven PostNL Postkantoor. Je hebt hiervoor drie weken de tijd, daarna gaat de zending terug naar de leverancier die het pakket heeft verzonden.
Pakbon
Let op! Bewaar de pakbon/ factuur goed. Deze heb je onder andere nodig bij het retour sturen van artikelen.
Verzendkosten
Bestellingen boven de 50,- worden gratis bij je bezorgd (binnen Nederland). Verzendkosten voor bestellingen onder de 50,- zijn 3,95 (per leverancier) en sommige leveranciers bezorgen altijd gratis. Voor België en Duitsland is de bijdrage 4,95 (per leverancier). De kosten worden duidelijk weergegeven wanneer je een bestelling plaatst op www.to-be-dressed.nl en bij het betreffende artikel in de webshop. De kosten van een retourzending zijn altijd voor eigen rekening.
Let op: To Be Dressed biedt artikelen aan van meerdere leveranciers uit Nederland. Indien je meerdere artikelen bestelt en deze vervolgens retour wilt sturen kan dit betekenen dat je meerdere pakketjes moet versturen en dus meerdere keren retourkosten betaald. Betaal je met Paypal dan kun je deze retourkosten terugvragen. Indien je artikelen bestelt die afkomstig zijn van meerdere leveranciers, dan wordt dit duidelijk weergegeven in je winkeltas en gedurende het bestelproces.
Foutieve levering
Het is altijd vervelend als er iets fout is gegaan. Als je artikelen hebt ontvangen die je niet hebt besteld? Neem contact met ons op per mail: [email protected] of bel ons op: 085 - 040 60 53.
Levering niet ontvangen
- Controleer of je een ontvangstbevestiging hebt gekregen.
- Controleer de Track&Trace code die in de e-mailbevestiging van verzending staat.
- Kun je op basis van bovenstaande punten niet achterhalen waar je bestelling is gebleven? Neem dan contact op met de klantenservice van To Be Dressed via [email protected] of bel ons op: 085 - 040 60 53.