FAQ

Ik wil iets bestellen maar mijn maat staat er niet tussen?

Staat je maat er niet tussen, dan is deze helaas uitverkocht. Houd vooral onze webshop goed in de gaten want iedere dag komen er weer nieuwe artikelen en aanbiedingen bij.

Ik wil iets bestellen maar ik kan mijn maat niet selecteren?

Wanneer je maat er niet bijstaat, dan is deze helaas uitverkocht. Soms lukt het niet als je nog gebruik maakt van een oude browser, bijvoorbeeld Internet Explorer. Dit wordt helaas niet meer wordt ondersteund. Ons advies is dan om bijvoorbeeld Google Chrome te installeren of plaats je bestelling met een ander device (laptop, iPad of smart phone). 

Ik wil meerdere artikelen bestellen maar zie dat ik meerdere keren verzendkosten moet betalen?

To Be Dressed is een platform waar meer dan 200 fashionshops prachtige artikelen aanbieden. Deze artikelen komen rechtstreeks van de verschillende leveranciers jouw kant. Per leverancier kunnen de verzendkosten anders zijn en de pakketjes zullen op verschillende momenten bij je worden bezorgd. 

Kan ik ook met een directe overschrijving betalen voor mijn bestelling?

Betalen met een overschrijving is helaas niet mogelijk. Je kunt bij ons wel betalen met: iDEAL, creditcard, Bancontact, Giropay, Paypall of Afterpay.

IK HEB EEN BESTELLING GEPLAATST MAAR IK HEB GEEN BEVESTIGING PER MAIL GEHAD?

Na betaling wordt er direct een bevestigingnaar je e-mail gestuurd. Check voor de zekerheid je spam-map. Niet gevonden? Misschien heb je een spelfout gemaakt in het emailadres. Je kunt dit zelf aanpassen in je account* en anders kun je contact met ons opnemen. Stuur een mail naar klantenservice@to-be-dressed.nl of bel ons op 085 - 040 60 53.

* Heb je zonder account bij ons geshopt? Dan kun je je bestelling niet online bekijken. Wil je dit wel? Maak dan een account aan met hetzelfde e-mailadres, je ziet dan direct de status van je bestelling(en).

IK HEB EEN BESTELLING GEPLAATST MAAR DEZE IS NOG NIET AFGEHANDELD. WAT IS DE STATUS?

De status van je bestelling kun je checken in je account. Heb je zonder account bij ons geshopt? Dan kun je je bestelling niet online bekijken. Wil je dit wel? Maak dan een account aan met hetzelfde e-mailadres, je ziet dan direct de status van je bestelling(en).
 

  • In behandeling
De order is nog in behandeling bij de leverancier. We houden je per e-mail op de hoogte.
 
  • In afwachting van besluit
Er is een probleem met de levering. Er wordt gezocht naar een oplossing om deze alsnog aan je uit te leveren. We houden je per e-mail op de hoogte.
 
  • Niet geleverd
De desbetreffende leverancier kon helaas je bestelling niet leveren. Hierover heb je per e-mail bericht gehad.
 
  • Geannuleerd
Je bestelling is niet goed doorgekomen en/of of er ging iets mis met de betaling. Probeer het artikel nogmaals te bestellen. Neem contact met ons op als je vragen hebt. Stuur een mail naar klantenservice@to-be-dressed.nl of bel ons op 085 - 040 60 53. 
 
  • In afwachting
Je bestelling is niet goed doorgekomen en/of is nog niet betaald. Wij adviseren je om even af te wachten en als de status niet veranderd, om het nogmaals te proberen.

De status van mijn order is ‘Voltooid’ maar ik heb nog niets binnen?

Je order is volledig verwerkt en het pakket is naar je onderweg. Per e-mail heb je een Track&Trace-code ontvangen. Hiermee kun je zien waar je pakket is en wanneer het geleverd wordt.

IK HEB MIJN BESTELLING ONTVANGEN, MAAR WIL DEZE RETOURNEREN. HOE DOE IK DAT?

We krijgen graag een seintje zodat we voor een snelle afwikkeling kunnen zorgen. Meld daarom elke retourzending aan in je account bij 'Mijn retouren'. Zonder account geshopt? Om je retour aan te melden bij de juiste leverancier moet je even inloggen. Je kunt je account later altijd weer laten verwijderen.

We zetten de stappen voor je op een rij:

  • Als je bent ingelogd kom je in jouw persoonlijke dashboard terecht. Klik hier op 'Mijn retouren'.
  • Klik op de oranje button
  • Let op: Je kunt maar 1 artikel tegelijk retour melden. Wil je meer terugsturen volg dan nog een keer de stappen.
  • Doorloop de stappen en klik op verzenden. 
  • In je scherm verschijnt het adres waar je je artikel naar toe kunt sturen.
 
Heb je een klacht over het geleverde artikel? Meld dit dan aan in ‘mijn klachten’.
 
 
IK WIL EEN ARTIKEL RETOURNEREN, MAAR KAN DEZE NIET AANMELDEN IN MIJN TO BE DRESSED ACCOUNT?
 
Waarschijnlijk is de retourtermijn van 14 dagen verstreken. Mocht dit niet zo zijn stuur dan een e-mail naar onze klantenservice of neem contact met ons op: 085 - 040 60 53.

Moet ik de retourzending zelf betalen?

De retourkosten zijn voor eigen rekening en betaal je aan de pakketdienst van jouw keuze. Bewaar je verzendbewijs met Track & Trace-code goed. Hiermee kun je jouw pakket altijd herleiden.

Wat gebeurt er met mijn retour nadat ik die heb aangemeld en heb verzonden naar de winkel?

Je ontvangt een e-mail als de leverancier je pakket heeft ontvangen en gecontroleerd. Het bedrag, inclusief verzend -en betaalkosten (als de volledige bestelling wordt geretourneerd) wordt zo snel mogelijk gecrediteerd op de rekening waarmee is betaald. 

Kan ik ook een artikel ruilen?

Doordat wij werken met honderden leveranciers is ruilen helaas niet mogelijk. Stuur je artikel retour sturen en bestel de gewenste kleur en/of maat opnieuw in de webshop. 

Ik heb een klacht. Hoe kan ik dit aan jullie melden?

Het is altijd vervelend als er iets mis gaat. Je kunt je klacht eenvoudig aanmelden in je eigen To Be Dressed account* bij 'mijn klachten'. De betreffende leverancier zal hier zo snel mogeljk op reageren. Je kunt hier ook een foto uploaden als dat nodig is.
*Zonder account geshopt? Om je klacht aan te melden bij de juiste leverancier moet je even inloggen. Je kunt je account later altijd weer laten verwijderen.

Ik heb een ‘verkeerd’ artikel ontvangen (niet de juiste maat/kleur/aantal)

Excuses voor het ontstane ongemak! Je kunt het verkeerde artikel gewoon retoursturen en uiteraard zullen wij de retourkosten ook vergoeden. Graag deze opmerking meegeven in het opmerkingenveld van je retour.

Mijn bestelling wordt niet geleverd. Wat gebeurt er met mijn geld?

De creditering maken we zo snel mogelijk voor je in orde. Afhankelijk van je betaalwijze en bij welke bank je bankiert kan dit een paar dagen duren.

Ik zie een artikel in jullie webshop die elders goedkoper is. Kunnen jullie hier nog wat aan doen?

De prijzen in onze webshop zijn vast en worden bepaald door de leveranciers. Maar mischien kunnen we iets voor je doen. Stuur ons een e-mail met je gegevens en informatie over het artikel, wij nemen contact voor je op met de betreffende leverancier.

Mijn retour is niet akkoord bevonden. Hoe kan dit?

De leverancier controleert je retour altijd of het in dezelfde staat is geretourneerd. Bekijk hier de voorwaarden. Neem contact met ons op als je vragen hebt.

Wat is de levertijd?

Niet alle leveranciers kunnen direct leveren. Doorgaans wordt je order binnen 2-5 werkdagen verzonden. We houden je per e-mail op de hoogte.

Kan ik een artikel reserveren?

Het is helaas niet mogelijk om een artikel te reserveren.

Kunnen jullie mij op de hoogte stellen als een artikel weer beschikbaar komt?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Houd vooral zelf onze shop altijd goed in de gaten want iedere dag komen er weer nieuwe items bij.

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

We bieden artikelen aan van leveranciers door heel Nederland, helaas is ophalen in de winkel niet mogelijk. 

Kan ik het artikel komen passen?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben de artikelen zelf namelijk niet op voorraad maar komen rechtstreeks van leveranciers uit heel Nederland.

Uit welke winkel komt het artikel?

Wij kunnen helaas geen gegevens vrijgeven over/van onze leveranciers in verband met de privacy.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Wij verzenden naar België, Duitsland en uiteraard binnen Nederland. De kosten voor verzending naar België en Duitsland zijn €9,95. Verzending binnen Nederland is soms gratis. Je kunt de kosten altijd terugvinden bij het artikel van jouw keuze.

WAAROM MOET IK EEN ACCOUNT AANMAKEN?

Je kunt bij ons shoppen zonder account maar bij een retour of klacht moeten we de juiste leverancier op de hoogte brengen. Op dit moment kan dat alleen nog via je persoonlijke To Be Dressed account. Je kunt er vanuit gaan dat we jouw gegevens niet voor andere doeleinden gebruiken.
 
Een account heeft ook voordelen: je hoeft niet steeds je gegevens in te vullen en je kunt altijd de status van je bestellingen checken.
Wil je je account laten verwijderen? Geen probleem, stuur ons een e-mail en we regelen het voor je.
 
KAN IK MIJN ACCOUNT LATEN VERWIJDEREN?
 
Dat kan, stuur ons een e-mail en we regelen het voor je.