FAQ

Ik wil iets bestellen maar mijn maat staat er niet tussen?

Mocht je maat niet beschikbaar zijn in onze webshop dan is deze helaas uitverkocht. Houd vooral onze webshop goed in de gaten want iedere dag komen er weer nieuwe artikelen bij.
 

Ik wil iets bestellen maar ik kan mijn maat niet selecteren?

Wanneer de maat er niet bijstaat, dan is deze helaas uitverkocht! Wanneer de maat niet geselecteerd kan worden als technisch probleem, dan heeft u waarschijnlijk een zeer oude browser in gebruik (Bijv: Internet Explorer) die niet meer wordt ondersteund. Ons advies is dan om bijvoorbeeld Google Chrome te installeren of om een bestelling te plaatsen met een ander device (laptop, iPad of smart phone). 
 

Ik wil meerdere artikelen bestellen maar zie dat ik meerdere keren verzendkosten moet betalen?

Onze webshop wordt gedragen door honderden leveranciers uit het hele land. Je bestelling wordt dan ook direct geleverd vanuit een fysieke winkel en daardoor kan het voorkomen dat je meerdere keren verzendkosten moet betalen. Iedere aangesloten leverancier bepaalt zelf de verzendkosten voor zijn/haar artikelen en je ontvangt in dat geval ook meerdere afzonderlijke pakketjes en Track&Trace codes.
 

Kan ik ook middels een directe overschrijving betalen voor mijn bestelling?

Wij bieden een hele reeks aan betaalmogelijkheden aan zoals: iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact Mister Cash, V-Pay & Visa. Het is helaas niet mogelijk om het bedrag middels een losse overschrijving aan ons over te maken.
 

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb (nog) geen bevestiging per mail gehad?

Als de betaling goed is gegaan dan staat de order op 'In behandeling' in je persoonlijke To Be Dressed account en is de bevestiging per email naar je toegestuurd. Je bevestiging per email kun je dan waarschijnlijk in de SPAM map vinden. Zo niet, dan is er wellicht een spelfout gemaakt in het emailadres (dit kun je zelf aanpassen in je account voor een eventuele volgende bestelling of stuur een mail naar klantenservice@to-be-dressed.nl).
 

Ik heb een bestelling geplaatst maar deze is nog niet afgehandeld. Wat is de status?
 

  • In behandeling

De order is nog in behandeling bij de desbetreffende leverancier. We houden je per mail op de hoogte van de voortgang.

  • In afwachting van besluit

Er is een probleem met de levering. Er wordt gezocht naar een oplossing om deze alsnog uit te leveren. We houden je op de hoogte van de voortgang per mail.

  • Niet geleverd

De desbetreffende leverancier kon helaas je bestelling niet leveren. Hierover heb je per email bericht gehad.

  • Geannuleerd

Je bestelling is niet goed doorgekomen en is niet betaald. Probeer het nogmaals.

  • In afwachting

Je bestelling is niet goed doorgekomen en is nog niet betaald. Wij adviseren je om even af te wachten en als de status niet veranderd, om het nogmaals te proberen.
 

De status van mijn order is ‘Voltooid’ maar ik heb nog niets binnen?

Je order is hier volledig verwerkt en is inmiddels in het verzendproces van PostNL. Middels de Track&Trace code kun je nagaan waar je pakket zich bevindt. Deze heb je per email ontvangen van ons.
 

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar wil deze retourneren. Hoe doe ik dat?

  • Log in op je eigen To Be Dressed account (of ga naar www.to-be-dressed.nl en klik rechtsbovenin op 'mijn account')
  • Je komt dan in jouw persoonlijke dashboard terecht. Klik hier op 'Mijn retouren'.
  • Hier kun je middels de oranje button jouw artikel retour melden. Let op: dit dient per besteld artikel te gebeuren!
  • Na het retour melden verschijnt het retouradres van de winkel waar het artikel direct naartoe gestuurd moet worden
  • Je kunt het artikel vervolgens retoursturen via een PostNL punt of een andere vervoerder.
     

Ik wil een artikel retourneren, maar kan deze niet aanmelden in mijn To Be Dressed account?

Waarschijnlijk is de retourtermijn van 14 dagen verstreken. Mocht dit niet zo zijn stuur dan een email naar onze klantenservice of neem telefonisch contact met ons op via 085-040 60 53.
 

Moet ik de retourzending zelf betalen?

De retourkosten zijn voor eigen rekening en diennen direct voldaan te worden bij een PostNL punt (of bij andere vervoerder).
 

Wat gebeurt er met mijn retour nadat ik die heb aangemeld en heb verzonden naar de winkel?

Zodra de desbetreffende leverancier je retour heeft ontvangen dan zal deze worden nagekeken of deze ongedragen en onbeschadigd is. Hierna zal je retour worden geaccordeerd. Na bevestiging van ontvangst van het retour gezonden artikel, zal het betaalde bedrag (inclusief evenuteel gemaakte verzend -en betaalkosten), altijd uiterlijk binnen 10 werkdagen teruggestort worden via de betaalmethode waarmee de bestelling geplaatst is. 
 

Kan ik ook een artikel ruilen?

Helaas kunnen we geen artikelen ruilen voor een andere maat of kleur. Je kunt het beste het artikel retour sturen en de nieuwe kleur en/of maat opnieuw bestellen in de webshop. Mede doordat wij werken met honderden leveranciers is ruilen niet mogelijk.
 

Ik heb een klacht. Hoe kan ik dit aan jullie melden?

Het is altijd vervelend als er iets fout is gegaan. Je kunt je klacht aanmelden in je eigen To Be Dressed account zoals je ook een retour kunt aanmelden. Deze wordt dan zo snel mogelijk in behandeling genomen door de betreffende leverancier. Je kunt hierbij eventueel een foto meesturen van de klacht en vervolgens mailen met de betreffende leverancier.
 

Ik heb een ‘verkeerd’ artikel ontvangen (niet de juiste maat/kleur/aantal)

Excuses voor het ontstane ongemak! Wij zullen de betreffende leverancier hier ook op aanspreken. Je kunt het verkeerde artikel gewoon retoursturen en uiteraard zullen wij de retourkosten ook vergoeden. Graag deze opmerking meegeven in het opmerkingenveld van je retour.
 

Mijn bestelling wordt niet geleverd. Wat gebeurt er met mijn geld?

De retourbetaling is al direct verwerkt en het geld zal dus binnen drie werkdagen terug op je rekening staan. Afhankelijk van de verschillende banken kan dit dus helaas een aantal dagen duren.
 

Ik zie een artikel in jullie webshop die elders goedkoper is. Kunnen jullie hier nog wat aan doen?

Onze prijzen zijn vast en worden bepaald door alle individuele winkeliers zelf. Stuur een email naar onze klantenservice met je gegevens inclusief informatie over het desbetreffende artikel en wij zullen dan in overleg treden met de desbetreffende winkelier.
 

Mijn retour is niet akkoord bevonden. Hoe kan dit?

De desbetreffende winkelier controleert de retour altijd op juistheid en correctheid. Waarschijnlijk is het artikel niet terug ontvangen zoals deze verstuurd is of op verzoek geruild voor een andere maat/kleur.
 

Wat is de levertijd?

Doorgaans wordt je order altijd binnen 2-5 werkdagen overgedragen aan PostNL of een andere vervoerder. 
 

Kan ik een artikel reserveren?

Het is helaas niet mogelijk om een artikel te reserveren. 
 

Kunnen jullie mij op de hoogte stellen als een artikel weer beschikbaar komt?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Houd vooral zelf onze shop altijd goed in de gaten want iedere dag komen er weer nieuwe items bij.
 

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Helaas is dit op dit moment niet mogelijk.
 

Kan ik het artikel komen passen?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben de artikelen zelf namelijk niet op voorraad en alle artikelen liggen in de winkels die verspreid zijn door het hele land.
 

Uit welke winkel komt het artikel?

Wij kunnen helaas geen gegevens vrijgeven over/van onze leveranciers in verband met de privacy.
 

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Wij verzenden naar België, Duitsland en uiteraard Nederland. De kosten voor verzending naar België en Duitsland zijn €9,95.