Hippe dames merken

In de Nederlandse modewereld staan er op dit moment drie vrouwen aan de top! En daar mogen wij als kikkerlandje ongelofelijk trots op zijn. Het kan haast niet zo zijn, dat jij deze merken en vrouwen niet kent. Het gaat hier natuurlijk om de modekoninginnen Olcay Gulsen | SuperTrash, Nikkie Plessen | NIKKIE en Josh Veldhuizen | JOSH V. Maar weet je ook waarom er zoveel waardering voor deze powervrouwen en hun kledingmerken is? Wat is de kracht en waar komt alles vandaan?

Olcay Gulsen | SuperTrash

SuperTrash eigenaresse Olcay Gulsen is eigenlijk van Koerdisch Armeense afkomst, maar ze groeide op in het Brabantse Waalwijk. Het merk SuperTrash bestond al langer en is opgericht door de Amerikaanse Ava Riley. Olcay en Ava leerden elkaar in 2004 kennen waaruit in 2006 een prachtige samenwerking tot stand kwam; Supertrash werd een coöperatie. Uiteindelijk, in 2009, werd de eerste eigenaar uitgekocht en op dat moment stond Gulsen zelf aan het roer van het prachtige bedrijf.

Wat vooral erg opmerkelijk is, is dat Gulsen vanaf nul begon. Ze had geen geld en naast Ava geen contacten, maar wel heel veel lef. Maar met haar grote kracht en passie voor mode en haar harde werken, heeft ze het toch voor elkaar gekregen om binnen een jaar de populariteit van het merk super snel te laten groeien en in 30 landen en 1800 verkooppunten te generen. Van deze 1800 verkooppunten zitten er 370 in Nederland gevestigd. Olcay verkoopt ruim 600.000 SuperTrash artikelen per jaar. We kunnen dus wel zeggen dat SuperTrash een echt wereldmerk is.

SuperTrash schoenen en kleding

Ben jij fan van stoere en sexy kleding met een flinke dosis glamour? Dan zit je bij het fantastische Nederlandse damesmodemerk SuperTrash goed. Met kleding van SuperTrash voel je je op en top vrouwelijk en tegelijkertijd stoer en powerful. De collectie is gebaseerd op luxe, stijlvolle stukken die in elke garderobe passen. De prachtige collectie van SuperTrash bestaat uit gave SuperTrash jurken, SuperTrash tops SuperTrash jeans en uiteraard de welbekende SuperTrash schoenen. Daarnaast heeft SuperTrash een accessoires lijn waar je jouw outfit helemaal mee af kunt stijlen. Zo maak jij met jouw feestlook van SuperTrash een fantastische entree op elke party. Ook is de SuperTrash collectie uitermate geschikt om te dragen naar je werk. De vrouwelijke denims van SuperTrash zijn perfect te combineren met luxe tops. Kies een mooie skinny in je favoriete kleur en combineer de jeans met een strakke top, een glinsterend truitje of een blouse met chique strikkraag. Jasje erover, mooie pumps of sneakers aan je voeten en je bent klaar voor een succesvolle dag. Dus of je nu basics, partykleding of een nieuwe business-look nodig hebt; je vindt het allemaal in de SuperTrash sale collectie op To Be Dressed.


 

Josh Veldhuizen | JOSH V

JOSH V is in 2011 opgericht door de Amsterdamse mode-onderneemster Josh Veldhuizen. Binnen een aantal jaren wist zij door haar ondernemende karakter, gedreven door haar passie voor mode en heel hard werken, een vooraanstaand modelabel op te bouwen. JOSH V is inmiddels één van de snelst groeiende modemerken van Europa. Het label staat bekend om haar herkenbare luxueuze signatuuren en zeer vrouwelijke collecties van hoogwaardige kwaliteit en specifieke details met exclusieve afwerkingen. 

Josh Veldhuizen komt uit een ondernemersfamilie en werkte al op jonge leeftijd als succesvol model. Door haar modellen carrière reisde zij de hele wereld over voor fotoshoots en ontmoette tal van toonaangevende modeontwerpers, internationale sterren en ‘trendsetting it-girls’. Naast model was Josh ook werkzaam als columniste voor diverse modemagazines en als blogger deelde ze haar reiservaringen en haar belevenissen over mode en lifestyle met anderen. Haar affiniteit met mode in combinatie met haar ambitie om haar eigen onderneming te starten, inspireerde haar om modelabel JOSH V in de markt te zetten: een merk met een bijzonder chique en exclusieve uitstraling dat in de Nederlandse markt nog ontbrak. Tegelijkertijd bedacht Josh haar eigen ‘reality-tv-show’ ‘Modemeisjes met een missie’, waarin zij door RTL5 werd gevolgd tijdens de voorbereidingen en de lancering van de allereerste JOSH V collectie. Het programma leverde JOSH V landelijke bekendheid op. Waardoor het merk JOSH V vandaag de dag in ruim 400 partner stores verkocht wordt en zijn de collecties in negen landen verkrijgbaar.

JOSH V jurk

De collectie van JOSH V kenmerkt zich door haar kwaliteit, luxueuze uitstraling en pasvorm. Modebewuste vrouwen die verzorgd en stijlvol voor de dag willen komen dragen JOSH V. Hoogwaardige materialen, mooie afwerking, sierlijke elementen zoals parels en pailletten, eigen prints en de keuze voor tijdloze kleuren maken JOSH V bereikbaar en een echte musthave voor elke modebewuste vrouw. Een sexy JOSH V jurk, JOSH V trui, JOSH V shirt, rok, broek, blazer, de collectie van JOSH V bevat alles wat een vrouw nodig heeft. Bij To Be Dressed kleed je jezelf van top tot teen aan met producten uit de JOSH V sale.

Nikkie Plessen | NIKKIE

Het modemerk NIKKIE is in 2011 gelanceerd door eigenaresse Nikkie Plessen. NIKKIE groeide in de afgelopen jaren uit tot een internationaal merk welke op dit moment 15 winkels in Nederland en België telt. Ook zijn er verschillende verkooppunten in warenhuizen en galerieën. Verder wordt NIKKIE veel gedragen door internationale topmodellen zoals Kate Moss, Tyra Banks en Kristina Bazan.

Nikkie haar carrière starten in 1998 toen zij debuteerde op televisie in de soapserie Onderweg naar Morgen. Ook heeft ze in Kees & Co en Goede tijden, slechte tijden gespeeld. Naar verschillende acteer klussen is Nikkie overgestapt naar TMF waar zij de rol als VJ op zich nam om uiteindelijk bij RTL 5 te belanden om daar verschillende presenteer klussen op zich te nemen. Een van deze presenteer klussen was het programma; Hollands Best Fashion Designers waarbij Nikkie haar roeping vond en haar modedroom om een eigen mode label op te zetten verwezenlijkte. 

NIKKIE sale

NIKKIE dameskleding is stoer, sexy, vrouwelijk, draagbaar en is de perfecte combinatie van betaalbaarheid en kwalitatief hoogstaande producten. De filosofie weerspiegelt de persoonlijkheid van oprichtster en ontwerpster Nikkie Plessen. Met haar merk wilt ze graag zelfvertrouwen geven aan vrouwen via kleding en laten voelen wat ze waard zijn. Ook bij NIKKIE ontbreekt het niet aan de nodige musthaves. Het merk weet heel goed de combinatie te maken tussen mooie basics en heel opvallende items. Sjieke tops, voor uitgaansavonden of voor naar het werk, sieren de collecties, maar ook simpele doch vrouwelijke T-shirts om casual op een spijkerbroek te dragen voor een dagje winkelen. Vrouwen laten hun outfit vaak afhangen van waar ze zin in hebben en een diverse garderobe is daarom belangrijk.

NIKKIE dameskleding laat eigen interesses van de ontwerpster zien, op bijvoorbeeld reisgebied. Door namen van grote inspiratievolle steden te verwerken in collecties, zoals Parijs of New York, laat Nikkie zien wat de wereld te bieden heeft en straalt ze op deze manier haar liefde voor reizen uit. Gewoon omdat het mooi staat, maar ook ter motivatie. Doordat het merk een rolmodel heeft, namelijk Nikkie zelf, kunnen vrouwen zich identificeren met de drukke levensstijl. Met een mooie top, jasje of rokje uit de NIKKIE sale collectie op To Be Dressed voel je je op en top vrouw en comfortabel op de meest drukke dagen.