V&D en To Be Dressed bundelen de krachten en zetten zo samen in op een versnelling van de online groeiambities

Online warenhuis V&D neemt modeplatform To Be Dressed over. To Be Dressed is een online fashion outlet waarop het aanbod van honderden Nederlandse retailers wordt aangeboden.

To Be Dressed werd zes jaar geleden opgericht door Wouter Kokken en Barry Kikkert, en is inmiddels uitgegroeid tot ‘volwaardige online fashion marketplace’. Om deze enorme groei van de laatste jaren vast te kunnen houden is er dan ook actief gezocht naar een geschikte partner die hierbij kan helpen. Met de overname, die sinds 1 april van kracht is, wordt ingezet op versnelling van de online groeiambities van To Be Dressed.

V&D ging op oudejaarsdag 2015 failliet, maar kwam vorig jaar als online warenhuis terug. Door het bundelen van de krachten tussen V&D en To Be Dressed kunnen er enorm veel synergievoordelen behaalt worden en wordt er samen gebouwd aan de torenhoge online ambities. Er komen dus zeker mooie ontwikkelingen aan de komende tijd.

V&D

V&D, terug als compleet nieuw online warenhuis! Sinds de terugkeer van V&D richten zij zich op de interessegebieden van actieve 40-plussers, zoals mode, reizen, gezondheid, wonen, tuin en elektronica. Alles wat je nodig hebt, eenvoudig online te bestellen vanaf je tablet op de bank.

Een lange geschiedenis van vernieuwing

V&D kent een rijk verleden en is terug van weggeweest, klaar voor een nieuwe toekomst. Met ‘vernieuwing’ stevig verankerd in het DNA groeide Vroom & Dreesmann uit tot hét Warenhuis van alle Nederlanders, waar je echt álles kon vinden. Toen eind 2015 het doel viel was heel Nederland in rep en roer. Nu - precies 131 jaar na de oprichting in 1887 - geven trotse nieuwe eigenaren V&D terug aan de fans. Aan klanten die met hun tijd meegaan en op hun gemak online willen winkelen. V&D is terug, als compleet Warenhuis op het web: vd.nl