Zelf Service


Mijn account


Een account aanmaken

Heb je nog geen eigen account? Maak een account aan met jouw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord.
 

De voordelen van je eigen To Be Dressed account

  • snel en eenvoudig bestellen, geen gedoe meer met het invullen van je gegevens; 
  • je winkeltas wordt automatisch opgeslagen; 
  • altijd jouw bestellingen bekijken en volgen; 
  • eenvoudig je retouren en klachten aanmelden; 
  • gemakkelijk jouw persoonlijke gegevens aanpassen;
  • eenvoudig aan- en afmelden voor de nieuwsbrief.


Wat als je niet (opnieuw) kunt inloggen?

Controleer of je je e-mailadres juist hebt ingevoerd. Krijg je de melding 'e-mailadres onbekend' dan heb je nog geen persoonlijk To Be Dressed account aangemaakt. Maak hier een account aan met jouw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord.
Weet je zeker dat je een account hebt aangemaakt? Misschien heb je toen een typfout gemaakt. Neem contact met ons op en we checken het voor je. Stuur een e-mail of bel ons op 085 - 040 60 53.

Krijg je de melding 'e-mailadres al in gebruik', dan is er al een To Be Dressed account aangemaakt met jouw e-mailadres. Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag eenvoudig een nieuw wachtwoord aan.

Nog steeds problemen met inloggen? Stuur ons een e-mail of bel ons op 085 - 040 60 53.


Ik kan niet uitloggen

In het menu van je persoonlijke dashboard staat de optie 'uitloggen'. Lukt het niet? Probeer dan eens je cookies te verwijderen bij internetopties of neem contact met ons op. Bel: 085-040 60 53 of stuur een e-mail.


Verwijderen van Mijn account

Wil je je persoonlijke To Be Dressed account verwijderen? Stuur ons een e-mail en we regelen het voor je. 
 
Vergeet niet dat een account ook voordelen heeft: je hoeft niet steeds je gegevens in te vullen en je kunt altijd de status van je bestellingen checken.


Mijn gegevens wijzigen

Een adres kun je zelf wijzigen via 'mijn adresboek' in je persoonlijke account. Ook kun je hier extra (aflever) adressen aanmaken.


Naam- en e-mail wijzigingen doorgeven

Dit doe je bij 'Mijn gegevens'. Vergeet daarna niet op verzenden te klikken!

 

Artikel zoeken

Gericht zoeken naar kleding en schoenen

Vul je zoekwoord in de zoekbalk of gebruik de verschillende filteropties. Populaire zoekcriteria zijn onder andere; merk, soort artikel (trui, broek etc.) of sport.


Je zoekopdracht verfijnen

Nadat je op de homepagina van To Be Dressed een categorie hebt aangeklikt, bijvoorbeeld dames of heren, tref je in het scherm een lijst met zoekfilters. Met deze filters kun je je zoekopdracht verfijnen door te zoeken op bijvoorbeeld maat, kleur, prijs etc. Het is mogelijk om meerdere filters met elkaar te combineren om je zoekopdracht zo specifiek mogelijk te maken.


Klacht melden

Wij doen onze uiterste best om je zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn. Voldoen we toch niet aan je verwachtingen? Dan proberen we dat voor je op te lossen. Meld je klacht aan in je persoonlijke To Be Dressed account* bij 'mijn klachten'. Je kunt hier aangeven wat je klacht is en eventueel een bijlage/foto ter verduidelijking toevoegen. De betreffende leverancier zal de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en contact met je opnemen. 
 
*Zonder account geshopt? Om je klacht aan te melden bij de juiste leverancier moet je even inloggen. Je kunt je account later altijd weer laten verwijderen.

Kom je er met de leverancier niet helemaal uit of wordt je klacht niet naar tevredenheid opgelost dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

To Be Dressed.nl B.V.
T.a.v. Afdeling klantenservice
Hogeweg 131
5301 LL Zaltbommel

Telefoonnummer: 085 - 040 60 53 (ma-vr: 08.30 tot 17.00 uur)

Email: klantenservice@to-be-dressed.nl